utorok 30. augusta 2011

Some other pictures from Bratislava

Teraz na konci prázdnin som znovu navštívila Bratislavu a opäť len na pár dní. Počasie bolo neskutočné, 37 stupňov o deviatej večer som už dlho nezažila.

I visited Bratislava again and again just for couple of days. The weather was amazing, 37 degrees Celsius at 09:00 pm wasn't so a long time.

Some photos:



















4 komentáre:

  1. ooh, leto :( vrat sa!

    velmi pekne fotky, pripomenulo mi to tie krasne teple letne vecery, teraz uz mozem rozmyslat, ze ktory kabat si mam vziat vecer von :/

    P.S.:ďakujem za komentar!:)
    pekny vikend prajem!
    Laura z http://wannabeblondelaura.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne fotky, no mohlo by byt aj teraz tolko stupnov...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta vecerna fotka je naozaj krasna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaj ja by som pri tej Eurovei na trávniku vydržala ležať hodiny! :D

    OdpovedaťOdstrániť