sobota 8. októbra 2011

Prom time is here!

Stužková slávnosť ma ako maturantku čaká už o týždeň a ja sa na ňu už neskutočne teším. Okrem príprav programu, dolaďovania vybavovačiek a všetkých organizátorských vecí, je pre nás, dievčatá, dôležitý výber šiat, účesu, make-upu a doplnkov. Pre niekoho príliš povrchná záležitosť, pre mňa príležitosť ako sa realizovať. Mnohé z nás totiž nemajú ani potuchy aké šaty si vybrať, ako ich správne doplniť a podobne. Mňa vytváranie týchto kombinácii strašne baví a preto som si pripravila zopár tipov na polyvore.com
Napríklad moje spolužiačky väčšinou preferujú dlhé šaty a chcú si tým splniť dávny sen vyzerať ako z rozprávky. Mňa takéto niečo vôbec neláka a stavila som na jednoduchú eleganciu, pričom aj tým, že nebudem mať na sebe nič výstredné budem asi dosť vynikať, keďže moje šaty sú dosť krátke, ale napriek tomu strašne pohodlné a pomerne elegantné. Z farieb som volila svetlú béžovoružovú a doplním to čiernymi lodičkami a kabelkou. Ako tmavovláske mi vlasy vyniknú a nepotrebujem k tomu žiadny zložitý účes. No ale poďme na tých pár mojich výtvorov: 

Tumblr_lr0y1ojx8v1qkj0coo1_500_large
weheartit.com

 
As senior student I have my prom next week and I so enjoyed for it. Choosing of dresses, hairstyles, make-up and accesorries is for girls, iclude me, very important. It is a surface stuff for somebody, but for me it is possibilty to implementation. Lot of us have not idea how to choose dresses, accesorries, etc. I like creating of these combinations so I prepare some tips in polyvore.com


Používala som iba krátke šaty a to z toho dôvodu, že sa mi to jednoducho páči viac.

_________________________________________________

Outfit n.1 - Zaujímavé, ale pritom jednoduché šaty som  skombinovala s hnedými lodičkami a doplnkami v podobných odtieňoch. Pôvodne som chcela použiť čiernu, ale akonáhle som zbadala túto kombináciu, čiernu som úplne vyškrtla. Je to originálejšie, ale čiernou by ste takisto nič nepokazili.
Outfit n.1 - I connect interesting and simple dress with light brown high heels and accesories. I would to use black colour, but when I find this combination, I cancled black colour at that moment. It is more original with brown colour, but black colour would be good to.
_________________________________________________
 
Outfit n. 2 - Nesmrteľná čiernobiela kombinácia, ktorú som oživila červeným rúžom a lakom na nechty. Takisto by sa k tomu hodila akákoľvek výrazná farba, napr. ružová, oranžová a podobne.
Prom 5
Prom 4



_________________________________________________

Outfit n. 4 - Krásna a výrazná červená je dokonalá pre tých čo chcú bez väčšej námahy vyniknúť. V kombinácii so sivou je podľa môjho názoru elegantnejšia a dodá celému výzoru šmrnc. Najviac ma nadchla kabelka, ktorú som si v okamihu zamilovala.
_________________________________________________
 
Prom 3



 _________________________________________________

Outfit n. 6 - Tak a tu je ešte opačná kombinácia. Lodičky sú nádherné.
Outfit n.6 - This is opposite combination. The high heels is so awesome.
Prom 2 
_________________________________________________

Outfit n. 8 - Opäť outfit s mojimi obľúbenými farbami. Tie šaty sú nádherné, elegantné a mať tak 800 eur navyše tak si ich aj kúpim :D. Jednoduché, elegantné a úplne uchvacujúce!
Outfit n. 8 - I again made an outfit with my favourite colours. This dress is so awesome and if I would have 800 euros I buy it :D. Simple, elegant and absolutely amazing!
Prom 11
_________________________________________________ 
Prom 12


Outfit n. X - Tento outfit vznikol už len tak, z rozbehu. Páči sa mi svetlozelená v kombinácii s tmavosivou, avšak tento outfit by som na vlastnú stužkovú nevolila, pretože je podľa mňa až príliš jednoduchý. Ak však ideš len ako partnerka a nie je tvojím prvoradým úsilím zažiariť na plnej čiare, tak niečo podobné je pre teba ako stvorené.
Outfit n. X - I like combination of light green and dark grey, but I don't choose this outfit for my prom, because it is very simple. But if you go to prom just like a partner and you don't wanna be in centre of attention, this is perfect outfit for you.

Prom 8
_________________________________________________

Outfit n.Y - Ďalší outfit, ktorý by som volila skôr len  pri príležitosti doprovodu. Kontrast oranžovej a fialovej je úžasný a v kombinácii so striebornými doplnkami navyše aj elegantný.
Outfit n. Y - The other outfit, which I would choose if I go to prom as a partner. Contrast of orange and purple is so amazing and with silver accessories also elegant.
Prom 9











A čo vy? Preferujete krátke alebo dlhé šaty? A čo štýl? Elegancia, extravagantnosť, alebo kombinácia oboch?
And what about you? Do you prefer short or long dress? And what about style and design? Do you like elegance, extravagnce or combination of both?

Pictures from Polyvore.com, created by me


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára