pondelok 24. októbra 2011

My wishlist for fall 2011


Vonka je čoraz chladnejšie a chladnejšie a ja musím pomaly s ľútosťou odkladať letné veci do zadnejšej časti skrine. Rada by som teda uvítala vo svojom šatníku pár najdôležitejších vecí, bez ktorých sa túto jeseň (a začiatkom zimy) neobídem.
1. Parka - tá už našťastie visí na vešiaku, akurát v krémovosivej farbe. A kúpená so zľavou 20 eur. Nie je síce taká zateplená aby som ju mohla nosiť aj v zime, ale do takých -5 stupňov postačí :)
2. Jumper - teplučký, hrubý, najlepšie oranžovočervený pulóvrik do tej našej nevykúrenej školy je to to najlepšie. Bude treba nejaký zohnať.
3. Cap- nie som veľkým zástancom čiapok, ale býva počasie kedy sa stáva nevyhnutnou.
4. Knee boots - semišové čižmy po kolená na rovnej podrážke som chcela už minulý rok. Teraz ich nevyhnutne potrebujem
5. Cable snood - kruhový šál je podľa mňa strašne praktický, lebo je mäkučký, nikde mi nič nezavadzia a navyše je aj štýlový
6. Wool gloves - niežeby som doma nemala rukavice, ale chcela by som vlnené rukavičky vysoko nad zápästia
7. Warm tights - v kombinácii so sukňou a čižmami
8. Ankle boots - béžovohnedé, tak tieto som si už zaobstarala tiež. Tým že sú na platforme sú pohodlné a vydržím v nich celý deň

Čo zháňate túto jeseň vy?





1 komentár: