piatok 4. novembra 2011

Daily Fashion, DF 4.11.2011

Dneska som sa rozhodla, že sem budem priebežne, pár krát do týždňa, (ak mi to teda bude časovo vychádzať)  pridávať niečo ako moje outfity vytvorené na polyvore.com Fotky sem totiž dávať nechcem, nemám na to dobrý foťák, takže radšej žiadne ako len také amatérske so zlým svtelom :D. 
Chcem to robiť ako inšpiráciu pre Vás a taký nejaký fashion diary pre seba, jednoducho aby som pri prehliadaní v budúcnosti mala predstavu čo som asi nosila alebo ako inšpiráciu čo na seba.
Jasné, nejaké príliš nudné oufity z dňa presedeného za notebookom sem dávať nebudem, ale ak sa mi bude páčiť čo mám v daný deň na sebe už to tu aj bude :D

OK, takže dneska. K tomu môžem len povedať, maximálne pohodlné, maximálne jednoduché a na 3hodinový, nezáživný deň v škole absolútne dokonalé :) 
4.11.2011

1 komentár:

  1. pěkný outfit,polyvore mám hodně ráda :)
    http://thepartyrock.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť